Praca


Specjalista ds. administracji cmentarza

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu ogłasza nabór na wolne stanowisko:  Specjalista ds. administracji cmentarza [czytaj]
Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- wykształcenie min. średnie i min. 3 -letni staż pracy
- znajomość obsługi komputera
- komunikatywność w kontaktach z klientem

Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:
- znajomość ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- prawo jazdy kat. B

Klauzula informacyjna RODO do celów realizacji procesu rekrutacji

Umieszczono 20-04-2022 r.

Informacja o wynikach naboru

Umieszczono 23-05-2022 r.

Kierowca - operator maszyn specjalnych

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu poszukuje pracownika na stanowisko:  Kierowca - operator maszyn specjalnych  [czytaj]
Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- prawo jazdy kat. B

Mile widziane jedno z poniższych uprawnień:
-HDS
- prawo jazdy kat. C
- prawo jazdy kat. T
- uprawnienia na walec
- uprawnienia na równiarkę

Klauzula informacyjna do celów realizacji procesu rekrutacji

Umieszczono 22-02-2021 r.